Forma Gym Blog

pratite naše korisne savjete

5 alternativnih vrsta mlijeka

5 alternativnih vrsta mlijeka

Sada možete u trgovinama naći različite alternative mlijeka. Predstavit ćemo vam biljne alternative te njihove prednosti i

...
Pročitajte više
BCAA za duže treninge i manju iscrpljenost

BCAA za duže treninge i manju iscrpljenost

Djelomice su BCAA tako posebne i zbog načina na koji tijelo reaguje na njih. Karakteristika korištenja aminokiselina-i samostalno i kao dio proteina- jest, da

...
Pročitajte više
Omega 3

Omega 3

Omega 3 masne kiseline su esencijalne masne kiseline. Idealan su suplement i za djecu. Zašto?

Pročitajte više
Greške koje radimo u teretani

Greške koje radimo u teretani

Svako, tko ide u teretanu, je svjestan da trening nije samo prebacivanje utega, nego je potrebno trenirati sa "glavom".

Pročitajte više
7 pravila za trening trbušnih mišića

7 pravila za trening trbušnih mišića

Ako su vaši trbušni mišići slabi, pravite vježbe za trbuh na početku treninga. Ako vam se energija tokom treninga smanjuje, onda je vjerojatno da ćete na kraju treniga

...
Pročitajte više
Šta jesti prije treninga?

Šta jesti prije treninga?

Foam roller je jedan rekvizita koji su mnogi uključili u svoj trening, na svakodnevnoj razini. Koristi ga se za opuštanje mišića, miofascijalnu masažu i smanjenje

Pročitajte više
Ibuprofen nakon treninga?

Ibuprofen nakon treninga?

Jučer sam trenirao noge. Na programu mi je bio trening koji je uključivao 10 serija po 10 ponavljanja na stražnjem čučnju, 4 serije leg pressa i 4 serije sjedeće

...
Pročitajte više
Treba li rolati donji dio leđa?

Treba li rolati donji dio leđa?

Foam roller je jedan rekvizita koji su mnogi uključili u svoj trening, na svakodnevnoj razini. Koristi ga se za opuštanje mišića, miofascijalnu masažu i smanjenje

Pročitajte više
Image

KONTAKT INFO

Ulica Mustafe Hukića bb
(Zgrada Mi Bospo), 75000 Tuzla, Bosna i Hercegovina

+387 62 925 555

RADNO VRIJEME
CJENOVNIK
Forma Gym Tuzla © 2018 | Designed by Web Studio NESA